Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług oraz gromadzenia informacji statystycznych Polityka Plików Cookies

Kierowanie Reklam na Kraj/Województwo/Miejscowosc

O Google AdWords

Opcji kierowania na kraj lub obszar możesz użyć, jeśli oferujesz usługi/produkty użytkownikom w co najmniej jednym kraju lub na co najmniej jednym obszarze. Firmy globalne mogą kierować reklamę na wszystkie kraje i terytoria, aby zapewnić widoczność kampanii na całym świecie.

Kierowanie na regiony (województwa) i miejscowości to najlepsza opcja dla reklamodawców, których odbiorcy koncentrują się na wybranych obszarach. Dzięki kierowaniu na regiony i miejscowości możesz dotrzeć do mniejszego segmentu populacji i uzyskać więcej pożądanych kliknięć. Zapewnia to wysoki Wynik Jakości i obniża koszty. Ponadto możesz dzięki temu stworzyć dopasowany tekst reklamy i strony docelowe poświęcone specjalnym promocjom lub cenom, lepiej dostosowane do odbiorców docelowych.

Kierowanie na regiony i miejscowości to zazwyczaj najlepszy wybór w przypadku firm o zasięgu regionalnym, takich jak butiki, sklepy, restauracje lub hotele.

kierowanie_big

 

Źródło: [http://adwords.google.com/support/aw/bin/static.py?hl=pl&topic=23656&guide=23653&page=guide.cs]